آموزش ثبت نام در مانامو از طریق اپلیکیشن و سایت

8

برای استفاده از امکانات مانامو، می بایست پس از ورود به سایت مانامو و یا پس از نصب و ورود به اپلیکیشن مانامو، اقدام به ثبت نام کنید.

مراحل ثبت نام به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. در این صفحه قصد داریم مراحل ثبت نام در سایت و اپلکیشن را برای شما به صورت تصویری توضیح دهیم.

نکته:

در صورتی که با استفاده از یکی از راه های زیر اقدام به ثبت نام کنید، می توانید از تمامی امکانات مانامو بهره مند شوید. یکی از روش های زیر را برای ثبت نام انتخاب کنید.

آموزش ثبت نام با استفاده از اپلیکیشن مانامو

برای دانلود اپلیکیشن مانامو می توانید روی این لینک کلیک کنید. پس از آن که مراحل دانلود و نصب برنامه را سپری کردید، می بایست وارد گزینه (پروفایل) شوید. حال باید روی گزینه (ثبت نام کاربر جدید) کلیک کنید و شماره مویابل خود را وارد نمایید.

وارد کردن شماره موبایل برای ثبت نام در مانامو و ارسال کد تایید
مراحل ثبت نام در اپلیکیشن مانامو

یک کد تایید برای شماره موبایلی که وارد کرده اید، پیامک می شود. حال شما می بایست کد تایید را وارد کنید تا بتوانید وارد مرحله بعد شوید، در این مرحله فرمی را مشاهده می کنید که باید (نام کاربری، ایمیل و رمز عبور) را وارد کنید.

تکمیل فرایند ثبت نام در اپلیکیشن مانامو - امکان استفاده از کد معرف
ارسال کد تایید به شماره موبایل در فرایند ثبت نام در مانامو

نکته:

در صورتی که (کد معرف یا همان کد دعوت) دارید، آن را می بایست در بخش مربوطه وارد کنید و ثبت نام خود را از طریق کد دعوت یا همان کد معرف تکمیل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه دریافت کد معرف و لینک اختصاصی از دیگران برای ثبت نام در مانامو به این صفحه مراجعه کنید.

پس از آن که تمامی مراحل بالا را طی کردید، شما به عنوانی عضوی از مانامو می توانید زبان انگلیسی را از طریق فیلم، صوت، عکس و موزیک یاد بگیرید و از بسیاری دیگر از امکانات استفاده کنید.

آموزش ثبت نام با استفاده از سایت مانامو

در صورتی که تمایل دارید، فرایند ثبت نام خود را از طریق سایت مانامو، انجام دهید، می بایست مراحلی مشابه مراحل بالا را طی کنید.

وارد سایت شوید و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. شماره موبایل خود را وارد نمایید و کد تاییدی که برای شما ارسال می شود را در فرم مربوطه وارد نمایید و در مرحله بعد با تکمیل فرم شامل نام کاربری، ایمیل، رمز و در صورت داشتن کد معرف، اطلاعات را تکمیل کنید و در مانامو ثبت نام کنید.

تکمیل فرایند ثبت نام در سایت مانامو و امکان درج کد معرف دوستان خود
مراحل ثبت نام در مانامو از طریق سایت

نکته:

پیشنهاد می شود پیش از آن که مراحل ثبت نام را طی کنید، (قوانین مقررات مانامو) را مطالعه کنید. برای این کار می توانید هنگامی که روی ثبت نام کلیک می کنید، روی گزینه قوانین و مقررات کلیک کرده تا از قانون های مانامو آگاهی یابید.

دانلود برنامه مانامو

اپلیکیشن مانامو را به یکی از روش های زیر دانلود و نصب کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

آپارات اینستاگرام تلگرام
اشتراک گذاری

8 دیدگاه

    • یاسمن خدایی در

      سلام وقت بخیر
      زمانی که به شرایط برداشت میرسین گزینه درخواست واستون فعال میشه
      خواهش میکنم وظیفه هس

  1. سلام من میخاستم مانامو ثبت نام کنم وقتی کدک میزنم ایمل نام کاربری رمزعبورمیزنم یامیزنه باخطامواجه شد یااینکع میزنه نام کاربری قبلان درسیستم ثبت شده و اینکه رمزعبور دلخواهی بایدخودمون هرچی خاستیم بزنیم؟

    • یاسمن خدایی در

      سلام وقت بخیر
      بله رمز عبور رو خودتون انتخاب میکنین ولی باید در ذهنتون بمونه

قرار دادن یک دیدگاه